You got me hypnotized, so mesmerized

Ystd was good(:

Today, Shit. Damn it. My A level Chinese is tmrw. Yes. Tmrw. And guess what? i’ve yet to start studying. Or how bout, i’ve yet to find my chinese textbook? K, not so good. (Times like this, i Thank God for a twin sister who uses the same textbook as me) Hahahah, i’m such a failure. Fancy losing my textbook A DAY before an A’level paper. Actually… it’s been a month since i lost my textbook…

K, Chinese A’s tmrw. I’m prepared…
to fail.

Nonono, i can’t, i’m aiming for an A (Hmm, really ambitious), hahahaha. kkk, off to study (i hope). And hmm… Love Bug by the Jonas Brothers is addictive, it’s really pleasing to the ear.

Goodluck to all who are taking their A’level H1MT tmrw!

8 comments
  1. Anonymous said:

    wah, yesterday was good eh 😀 hahahaha.

  2. luvcbelle said:

    Hahah, Good… Very good(: HAHAHAHA.

  3. all the luck for you!
    hey babe yo, good luck for ur CHINESE exammiee!
    CHINESE = STRESS SUBJECT
    but i am sure, you smiley girl wont get stress up! all the best !
    Jessica 😀
    sixteen-artlady.bs.com

  4. luvcbelle said:

    Re: all the luck for you!
    HAHAHA, Thanks so much! Chinese is so… Hahaha.
    Takecare! Btw, i love your pictures! (:

  5. luvcbelle said:

    Miss you too Chris! Omgosh, when are we gg out?

  6. Anonymous said:

    MISSINGGGGGGG BELLEEEEEE!!
    omg!!it’s like a wk since spent time w u and the other two retards!!hehe!miss missing eux!!lets go out soon!oh!and al the best for op!:))
    loves,shalini

  7. luvcbelle said:

    Re: MISSINGGGGGGG BELLEEEEEE!!
    HAHAHAH! Ya, meet up soon k! Eh eh, want to go for the class chalet tgt (that’s if my mum allow, i thnk she will).
    Thanks. Goodluck for your OP on wed. ❤

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: